absolutely

naprosto
[ˌæb.səˈluːt.li] "Have I made myself clear?" "Absolutely!" (Vyjádřil jsem se jasně? - Naprosto!)
"My girlfriends and I have rented this house for several years now and we absolutely love it." (Moje kamarádky a já máme tento dům v pronájmu už několik let a naprosto ho zbožňujeme.)

rozhodně
[ˌæb.səˈluːt.li] "I absolutely refuse to get married." (Já se rozhodně odmítám vdávat.)

absolutně
[ˌæb.səˈluːt.li] "Power tends to corrupt and absolute power corrupts absolutely." (Moc má tendenci kazit a absolutní moc kazí absolutně.)

vůbec
[ˌæb.səˈluːt.li] se záporem, např. "I knew absolutely nothing about handling or feeding a baby." (Já jsem o zacházení s miminkem nebo jeho krmení nevěděla vůbec nic.)
"He has absolutely no conception of how a successful business should run." (On vůbec nemá žádnou představu o tom, jak by měl úspěšný podnik fungovat.)

Žádné komentáře:

Okomentovat